Tuesday, January 11, 2011

Supir

Malasnya saya nak update blog saya nih :P

Saya tak tahu naper saya kerap sangat letih lately nih...
Nak kata kurang tido dah terlebih tido...
Kurang senanam? Tiap masa saya naik turun tangga :D
Banyak makan? Tak jugak sebab malas nak kunyah :P

Apa2 pun saya tetap bersyukur sebab punya kesihatan yang baik untuk membolehkan saya jaga anak2. Harap2nya kekal sampai bila2. Amin...

Kakak dah mula sekolah...so saya seperti biasa, saya menjadi supir menghantar kakak ke sekolah. tapi tahun nih ada Rina sekali. Saya rasa saya enjoy hantar budak2 ke sekolah sebab saya suka sembang2 ngan budak2. Rasa macam tak de dosa je borak ngan diorang. :P

Kakak + Rina :)
Tahun depan Adik akan join kakak+Rina...so Mama akan bertambah hepi sebab boleh hantar Kakak, Rina ngan Adik sekali. Sure lagi happening kalo ada Adik :)

Nak sambung keje balik...Daa!

4 comments:

weehuu said...

pregnant kot.. :D

chue said...

cute gila. heeee. :D

Jan said...

Rina anak bapak.Takyah tgk cermin, tgk muka pakdia dah cukop ;)

~J.E.T~ said...

erin : rasanya tak pregnant sebab akak masih on with depo provera :)

chue : :)

Jan : Rina memang cute!