Wednesday, April 29, 2009

Am I tired?

Having two little kids while you are studying is really hard I guess. Time management is the most important even though I'm not really good in managing my time. Haha.....Sometimes I can feel that I really need 48 hours in a day and 14 days in a week. Y? Of course the anwer is just because you are a mother. Everything in the house u need to do it by yourself. Even though I do have a maid but I never put all the loads on her. My maid is just a helper of me. The rest of the tasks I will do it by myself. I will cook everyday just to make sure my kids and hubby will eat a healthy food prepared by myself. Of course I'm tired! But it's ok coz I want to loose my weight. By doing all these things, I hope I can loose more weight. Teehee :D



I will do anything for these two little kids!

7 comments:

azura said...

u r lucky coz u have maid/helper. macam kitorang yang tak de maid ni...adehhh...patah kaki, patah tangan, suma la patah :P

Fasha Sandha said...

aah Nelly .. u lucky sebab ada husband yang rajin giler...huhuhuh

~J.E.T~ said...

nasz : nasz,tak nak panggil azura la...rasa cam tak mesra lak.hehe...nasz,aah lucky jugak ada maid tapi still rasa tak cukup tangan.memang fully utilised la semua anggota badan.tapi tak pe nasz,senang nak kurus :)

fasha senduk : macam kenai jek nih! :P syuh2 :P

Fatin Helmi said...

:)) nelly, bila nelly buat byk keje, mmg senang kurus.. tp camne ur milk supply? effect tak? cam berkurangan tak? hanna still exclusively breastfeeding kan.. ker? fatin dulu bila tak rehat susu kurang.. (masa farzana laa.. specially) in case u ade tips camne nak make sure susu still byk share eh!

so far fatin cuma jaga makan minum make sure susu supply ok.. (and ade maid.. so tak penat sgt)

~J.E.T~ said...

fatin : alamak,kite tak de la kurus sangat.masih tembam lagik.tapi ada cita2 nak kuruskan badan.tapi tak tahu cam ner nak kuruskan selain nyusukan anak.so nye kite try penatkan diri supaya ada gak la body eksesais gak.hehe...heemi kata teori nih langsung tak leh pakai. fatin, penah minum longan red dates F&N tak?sedap tau air tuh.kite kalo minum,memang banyak sangat susu dapat,fatin try la ya :)

Ibu Jasmin said...

ur babies are so comellll

~J.E.T~ said...

are_name : Hi! terima kasih :)