Sunday, December 20, 2009

Royale Bintang Seremban

Yeah, penatnya sebab baru balik dari Seremban.

Best...best...best!

Makanan kat hotel nih sangat la sedap. Saya kasik 4.5 bintang lah. And I am gaining weight now :P Saya rasa mau naik dalam 2 kg gak la pas balik dari sini.

We all ke Seremban sebab ada bengkel penulisan among my group members. Seronok sangat sebab biliknya pun best, makanan lagiiiiiii laaaaa best! Asyik makan jek rasa dari pagi sampai la ke malam. Anak2 saya pun makan jek keje. Hehehe....

Ok, nih ada gambar skit2 yang sempat saya tangkap masa bengkel tuh.

Nih gambar sebaik saja sampai hotel. Biasa la, QC nyer pegawai cek sana sini. Sampai ke toilet bowl pun nak check :P



Ini ada skit2 gambar masa bengkel. Masa nih tengah khusyuk memasing :P


Since saya kena join bengkel nih, maka MyPartner lah kena takeover my job untuk jaga anak2 :P Nih gambar kakak+Adik dekat pool. Tapi diorang nih kurang enjoy jek kat pool sebab kecik kot baby pool dia.

Ok, nih gambar my group members. Suka la group saya nih sebab masing2 ada pe-el masing2 but of course la saya yang paling siput + serabut kan sebab ada 2 anak :P

All together :)



Yeay, pendek kata memang best sebabnya asyik makan jek. Sampai rumah saya rasa cam nak pecah je perut sebab terlampau kenyang. And best thing is I managed to finish writing up my journal paper :)

Overall, I really love this kind of workshop. Baru terasa naik skit semangat nak belajar ;)

Peace all!


My very last vacation for this year is Cherating. Yeayyyyy!

2 comments:

nuraini said...

Salam pn...sweet sgt tgk umaira dgn hanna pakai bju sama...dh mcm kembar...hehehe

~J.E.T~ said...

wassalam...mekasih :)
diorang punya jarak umur tak jauh sangat.tu yang nampak macam kembar je ;)