Monday, January 18, 2010

Basikal

Oh makin lama saya rasa cam malas nak update blog :P Banyak mende lain nak buat dari update blog nih :P Tapi tak pe, ada je masa terluang, insyaAllah saya akan update gak!

OK, nih hadiah besday kakak dari Mama... Basikal!
Dah lama kakak teringin nak naik besikal sebab selalu dia suka numpang besikal kawan bila main di taman. So, saya tak sampai hati bila Kakak banyak kali mintak kat saya. Makanya, tergerak lah untuk hadiahkan dia basikal. Bukan tak nak beli dari dulu, cuma risaukan tangan Adik terlekat kat rantai basikal je. Harap2 tak de lah jadi bende tak elok bila ada basikal nih..



Rasanya masa entry nih ditulis, Kakak dah pandai kayuh basikal nih kat taman. Suka bukan main bila tengok basikal nih masa saya 1st time tunjukkan basikal nih. Teehee...Nih gambar2 masa hari pertama kakak dapat basikal nih. Terhuyung hayang kayuh. Sakit pinggang saya sebab tolak basikal dia dari belakang. Mujur MyPartner rajin layan kehendak dia. Hehehe...



Gaya seorang penunggang basikal. Serius giler muka...Siap ada gambar eksiden jatuh basikal lagi. Mujur tak nangis :D



Tapi kesiankan Adik sebab Kakak langsung tak bagi can dia naik. Tengok je lah dia. Nih yang buatkan saya rasa bersalah dan nak beli sebijik lagi sebab kesiankan Adik...



Tengoklah macam mana nanti.....

p/s : Apsal ntah saya rasa semak semacam layout baru blog saya nih. Ada masa nanti, saya tukar k :P

2 comments:

chue said...

waaaa...bestnye...chue pn xpnah dpt adiah beskal... :))) pasni ley la kakak bwk beskal gi umah atok...wan ske tolak2 beskal dr blkg nih...hehehe... :p

~J.E.T~ said...

tu la,ingatkan chue nak kasik basikal ari tuh :P alih2 tak kasik basikal, makanya terpaksalah mama dia belikan :P