Wednesday, August 1, 2012

Tua setahun..

Ye, 2 hari lepas saya genap ** :) Dah berumur sebenarnya...Cepat sungguh masa berlalu. Bila tengok muka anak yang semakin membesar, memang terasa diri nih dah tua.. Moga Allah panjangkan umur saya dan diberikan kesihatan yang sempurna. Masih banyak yang saya ingin kecapi tapi cukup buat masa sekarang, memang saya terasa sangat bertuah kerana miliki keluarga yang betul2 membahagiakan.

Tapi yang pasti, saya nak sangat perbaiki diri nih ke arah kebaikan. Alhamdulillah, kalo ikutkan masa, memang sentiasa tak mengizinkan. Mana nak masak, tengok anak2 buat keje sekolah, ajar anak, belajar, dan macam2..Tapi saya dah tanamkan niat, biar sesibuk mana sekali pun, membaca Al-Quran jangan sekali dilupakan. Alhamdulillah, sampai skrg saya amalkan....Hari paling penat sekalipun at least saya habiskan jugak 2 muka surat Al-Quran. InsyaAllah, memang saya nak kekalkan amalan saya nih.

Buat masa skrg saya rasa sangat bertuah punya 2 orang anak perempuan. Niat di hati memang nak tambah tapinya saya masih dalam sesi menyudahkan eksperimen saya skrg nih. Takut pulak sebab saya bermain dengan high power laser. Memang macam kurang sesuai je untuk ibu yang mengandung. Harap2 cepatlah saya siapkan keje... :)

Saja saya selitkan gambar buah hati pengarang jantung saya :)

Sememangnya kita adalah manusia yang lemah yang selalu lalai dengan hal duniawi. I really hope I can be a better Muslim..InsyaAllah :)

Loves,

No comments: