Wednesday, October 27, 2010

Toche

Ok dah boleh tutup cerita hal2 pindah memindah sebab semua dah setel *walaupun kotak masih ada yang belum simpan lagi :P*
Alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar. Terima kasih daun keladi kepada yang sudi datang membantu. Memang kejap je rasa pindah ari tuh sebab ramai yang tolong. Terima kasih banyak2..Buat Zatul, terima kasih sebab sediakan lunch kami hari tuh. Tak terbalas jasa anda sekeluarga :)

Rasanya pas nih lambat lagi lah kitaorg pindah :P Seksa nak kemas barang tuh mengalahkan apa lagik...Mujur lah ada bibik yang banyak membantu kemas2 barang. Kalo saya buat sengsorang, leh pengsan rasanya...

Andaikata ada yang nak pakai servis pindah barang, saya boleh rekemen kan satu lori nih. Terbaik la saya rasa sebab semua barang2 saya tak de yang rosak. Walaupun semua saya balut dengan bubble wrap, saya still rasa yang orang lori tuh sangat la berhati2.Letih okeh sebab semua perabot2 saya solidwood. Leh patah pinggang kalo angkat sorang2. 30 meter bubble wrap saya beli untuk bungkus semua barang. Alhamdulillah, berbaloi penat saya balut segala bagai tuh sebab tak de yang rosak.. :)


Lepas nih tinggal nak siap2 kan umah untuk paskan pada penyewa. Umah sana pun masih lintang-pukang lagi sebab terasa masih ada 'masa' lagik :D
K lah, jumpa lagik.. ;)

2 comments:

ZERO VENDETTA said...

solidwood comel kan, i like!

~J.E.T~ said...

Hi zero..memang comey tapi Ya Rabbi, beratnya mengalahkan apa lagi..huhu :D