Tuesday, December 7, 2010

Besday bibik

Semalam besday bibik yang ke 43 kot saya rasa :D
Dia sendiri pun tak berapa nak ingat umur dia, apatah lagi saya kan :D
So kitaorg pegi celebrate ramai2. Dah anggap dia macam keluarga sendiri walaupun suka jugak wat perangai :D
Terharu dia lepas adik+kakak nyanyikan lagu happy birthday lepas bangun dari tido.
Saya pun rasa sayu gak sebab dia banyak bantu saya selama nih. Tiap bantuan dia memang saya sentiasa ingat sebab tu yang sampai skrg dia masih bertahan keje ngan saya sekeluarga.

Kakak+Adik memang sangat sayang pada bibik nih sebab dah jaga diorang dari kecik. Hari tuh saya nak tukar bibik baru, sebabkan Kakak lah buatkan saya tak jadi nak tukar. Saya suka tengok anak2 saya ceria+gembira dan saya tak nak patahkan rasa tuh andaikata saya tukar bibik baru.
Antara makanan yang dipesan.....Last2 adik+kakak makan telur dadar jek! Huh!

Yang diraikan...


Kadang2, bila dok sorang2, saya terpikir, manusia nih kalo diberi peluang, insyaAllah akan berubah cuma masa je yang tak boleh diduga samada cepat atau pun lambat. Apa2 pun, andaikata kita bersabar, tentu akan dilimpahkan ganjaran di kemudian hari kan.... InsyaAllah ;)

Penyeri hidup saya...MyPartner, My Munchkin and My Cotton Candy :)

"Kepada bibik, selamat ulang tahun :) Tak de apa yang boleh ibu ucapkan melainkan Terima kasih banyak2 sebab banyak bantu ibu selama nih......"

p/s : Hadiah ke bonus eh?

2 comments:

nanako said...

neli.. camne food kat kedai tu..best ke??

~J.E.T~ said...

nana...heemi kata sedap. neli kebetulan hari tuh cam tak berapa nak lalu makan, so neli tak makan banyak.ikan dia memang besar giler.portion setiap lauk memang banyak. tak habis makan kami anak beranak. try la nana.dah banyak cawangan dia. yang penting, HALAL :)