Friday, December 3, 2010

Jalan2 MAHA

Best la MAHA 2010. Saya tak penah pegi MAHA nih tapi hari tuh pi, memang best la...
Sakit kaki sebab kena penapak jauh dari parking tapi tak pe, sangat berbaloi...

Semua dewan kitaorg masuk..Bila kluar2 je dewan, terasa kenyang semacam sebab semua makanan kitaorg test. Heheh....Yang bestnya, produk2 dia halal2 belaka.

Banyak saya borong buah ngan marshmallow. Yang penting, marshmallow dia halal! Suka..suka..suka :D

Saya tak banyak tangkap gambar sebab kepenatan. Tapi overall memang tak rugi kalo pegi...Ada kawan saya nih, dah 3 kali dah pegi...

Kepada peminat orkid, sila la pegi..murah + cantik2!



Buat yang teringin nak gi tapi belum sampai lagi, sila2...memang TAK RUGI!
p/s : Banyak jugak benda baru saya belajar...rupa pokok kubis pun saya baru tahu..Huhu! Jakuns!

No comments: