Wednesday, August 25, 2010

Cepat

Cepatnya masa berlalu Ramadhan nih. Alih2 dah separuh Ramadhan dah kita berpuasa. Alhamdulillah...masih belum berpeluang ke pasar ramadhan lagi sebab hari2 saya masakkan untuk keluarga dan berbuka bersama2...Blessed! ;)

Tahun nih baru saya perasan saya tak buat pun checklist keperluan hari raya. Main beli jek tapi still nak mengamalkan wasatiah. Ala2 kadar jek tahun nih...Banyak nak kena berjimat for my not-so-new 'baby'. :) Baju raya saya lum siap lagik :P Cuak gak nih...dah 4 bulan saya hantar tapi masih lum siap. Huhuhu...Rasanya start tahun depan saya nak beli baju siap jahit lah. Malas pulak nak tempah sebab takut lambat cam nih..Huhuhu. Baju anak2 pun lum jahit lagik. Hujung minggu nih nak kena bawak diorang ukur badan kat mak saya lah :)

K lah, nak sambung buat keje. Saya rasa seronok sangat Ramadhan nih sebab tak perasan pun masa berlalu. Banyak masa saya jimat bila tak payah kluar lunch :P Kalo tak, lunch saja dah dekat sejam...:P Bukan apa, ada jek crita nak dikongsi :D :P

Oh ya, kepada wanita semua, Selamat Hari Wanita ya...dan untuk abang saya, Selamat Hari Lahir! ;) Moga diberkati Allah selalu ;)

Daa~

No comments: