Tuesday, August 3, 2010

Penat

Adeh penatnya...baru je sampai umah. Hari nih saya sampai umah kol 8 malam. Huhu..dah gelap baru sampai umah. Banyak keje kat lab nak kena buat. Kol 7 malam baru saya gerak keluar dari UPM. Lepas dah mandi semua baru badan terasa segar..Leganyaaaa rasa...

Tapi otak masih mikirkan hal2 eksperimen saya..Ikutkan hati macam nak je ke lab lagi je malam nih..Tapi nak buat macam mana, anak2 pun tengah tak sihat, badan pun dah penat, saya sendiri pun tengah tak sihat... :( Bezanya saya rasa saya belajar masa bujang dulu dengan skrg. Saya rasa kalo saya bujang, saya tido kat lab jek. :P Nih sebab dah berkeluarga kan. *tak nak merungut lah :P* Sampai2 umah anak2 pun dah tido sebab masing2 tak sihat. Bersalahnya rasa.. :( Lately nih dah kurang luang masa dengan diorang sebab banyak bende Mama nak pikir. Diorang pun paham kot Mama tengah banyak keje. :) Nanti Mama ganti balik masa Mama k untuk Kakak+Adik!

Nih saya biarkan eqiupments on sepanjang malam sebab nak ambik data. Harap2 ok la semuanya. Risau sangat tapi nak buat cam ner, itu je pilihan yang saya ada. :(

Mau saya rasa badan saya turun berkilo bila stress macam nih :) Makan pun dah tak lalu, tido pun jadi tak nyenyak. Semuanya gara2 eksperimen saya :( Adeh, cepatla habis belajar...

p/s : Patut la orang kata PhD = Permanent Head Damage :P ! Stressssss nya!

No comments: