Wednesday, October 7, 2009

Busy

I am super duper busy this week. Thousand things need to be done within these few weeks. But if I have time, I will update this blog. :)

As for now,I'm happy to see my clean house sebab dah ada bibik. Hehe :P

Oh ya, kenapa saya risau sangat bibik tak balik tempoh hari?

- sebab saya dengar banyak sangat kes yang bibiknya pulang ke kampung then tak datang2 balik bekerja. Macam bibik saya jenis lebihkan anak2. So nya andaikata anak2 tak kasik dia pulang semula, ada kemungkinan besar dia akan mintak dengan saya secara baik untuk berenti. Tapi itu la yang paling saya risaukan :P
- sebab ini kali pertama bibik saya balik.So mesti la risau dia tak nak keje balik ke. Tapi lepas nih saya tak payah dah la risau2. I will always trust her after this :)
- sebab saya memang jenis gelabah2 :P Saya tak la se'kool' MyPartner. Semua benda saya gelabah. So pas nih kena belajar jadik cool la kot :P
- sebab saya kan tengah belajar sekarang nih. So memang banyak snagat keje nak kena buat. Alih2 bibik lambat balik. Lagiiii laaaa saya risau. Nasib baik la saya punya supervisor sangat understanding :)

Tu jek. Yang lain2 tuh cuma kelemahan saya sebagai manusia biasa. Plus saya dah anggap bibik tuh is part of my family members.

Oklah, tutup kisah bibik k. Yang pasti, Umaira + Rihanna happy sangat jumpa bibik semula :) Three of them are really good friends.

Nota untuk diri sendiri : Berterima kasih kepada bibik!

2 comments:

Anonymous said...

1) dah measure blood pressure (bph) masa gelabah dan masa bangun tido? Ada beza.. hmm..tulih kat meja.


Anyway, masa umur muda, BMI okay.. xdak cara lain melainkan dgn cara holistik - keagamaan untuk tenangkan pikiran. Diet korang okay.

2) Think too much. Sometimes, always predict all -ve for future. Not good.

3) Korang punya pengasuh baik tuh.. siap bawak bekal2. Always think +ve, give and take. Nak success bukan untuk diri sendiri tapi untuk semua.

Komen ikhlas.

~J.E.T~ said...

anom : insyaAllah dan terima kasih...