Monday, November 16, 2009

Bosan nya

Adeh, lab kosong jek ari nih. Ramai ambil cuti sebab semua dah habis exam. Saya pun nak bercuti gak la tapi tak tahu bila lagik. Keje kat lab memang ada nak buat, tapinya rasa cam kena ambik break sekejap sebab nak spend quality time with my family. Kesian pulak kat anak2 sebab saya dah lama sibuk dengan keje saya jek.

Tapi nak ke mana ek? Cam nak gi pulau yang airnya biru2, tengok anak2 main2 pasir ke, mandi kolam ke....mmmm, bestnya! Balik nih nak propose kat MyPartner la nak ajak gi bercuti. Yeay!
Antara destinasi yang tengah terpikir nak gi :
- Lumut
- Cherating
- Langkawi

Tengok ah mana yang available. Plus bulan 12 nanti pun saya agak busy jugak menyiapkan 1 keje yang dah lama tertangguh. Plus ada bengkel nak kena attend. Mmmm.....

Oh ya, saya tengah plan nak buat BBQ bersama kawan2 tapinya tempat tak tahu kat mana lagik. Ahli2 tetap for sure : Saya+family, Lizah+family, Nana+family, Nasz+family, Sabrina+family....dan sapa2 yang nak join jugak dipersilakan :)
Lama tak jumpa borak2+gossip2 ramai2. Plus anak2 pun riang gembira main sama2. K lah, kalo jap lagik saya boring2, saya nak servey tempat k! Yeay!

K lah, nak cek email jap.

A note for myself : Mandomnya rasa ari nih! Weather pun gloomy jek. Adeh!

4 comments:

shaheera said...

hehe...best nyer gi holiday..ikut plan awal tahun mmg sy nk gi holiday gak bln 12 nie tp tetiba ngandung la pulak so skarang nie my parents je la gi...siap bawak aisya lg..mummy nyer kene dok umah pantang..huhuhuhu

~J.E.T~ said...

ala ye ke sha?terlepas nak makan angin kan?tak pe lah, pas nih lagi meriah gi bercuti sebab dah berempat kan...wah baiknya aisya,tak kisah pun mummy dia tak ikut. baik la! senang nak bawak jalan2 :)

shaheera said...

aisya tu..klu tok mak dia ada, mummy dia x de pun dia ok..cucu kesygan la tu..nk tgk je nanti camne bila adik dia dh kluar nanti..

weehuu said...

ye la, dah mummy die garang sgt...sikit2 "aisya NO!!" huhuhuhuhu... jgn marah ye sha :D