Monday, September 28, 2009

Raya Part 1

Gambar2 raya yang sangat banyak tapi saya upload dulu skit2 sebab ada 1 memory card tuh problem.

Pendek kata :
- Raya tahun nih saya macam makan banyak. Penat jek kuruskan badan masa bulan posa. Bila raya jek, terus naik berkilo2 :P
- Umaira + Rihanna dapat banyak jugak duit raya :)
- Saya kepenatan sepanjang ketiadaan bibik. Yang geramnya, bibik extend lagik cuti. Grrrr! Maknanya saya pun bercuti lagik la. Grrrr!

OK, Picture tale jek kemeriahan raya tahun ini...


Ini gambar2 keluarga side saya... Yang side hubby saya tengah ada problem dengan memory card. Nanti saya upload k!


The only gambar keluarga yang mampu ditangkap. Susahnya nak tangkap gambar bila ada anak2 kecik. Memasing tak mo duduk diam. Umaira pun the whole day tak nak senyum. Ntah naper ntah...




Wajah2 anak sulung saya :)


Wajah2 anak 'bongsu' saya pulak ;)


Di kampung...

Oklah, saya upload dulu gambar2 nih...
Ada lagi gambar2 lain...Nanti2 lah saya upload lagik.

p/s : Tak sukanya bila bibik tak balik2 lagik. Grrr!!!

5 comments:

apis585 said...

hahahha same laa kitorang nye gamba raya ngan bebudak ni..xde nye yg elok hehehhe

~J.E.T~ said...

tu la apis..yang tersenyum tengok kamera cuma mak ngan ayah dia jek. yang mata anak2 ke laut jek semua :D

weehuu said...

umaira tu kompem x nak senyum sebab ayah die bg sikit je duit raya...huhuhu...

~J.E.T~ said...

bad mood je dia 1 ari.nape ntah.letih puasa 1 bulan kot.hehe

Anonymous said...

Yang tudung ungu berdiri tuh adik ker? Lawanya.
Close-up photo ada tak?

Regards;
Ray ExxonM