Monday, April 12, 2010

Birthday Party Sarah @ Mc D

Hehe...bersawang dah blog saya. Busy bee plak skrg nih. Banyak sangat keje tertangguh yang ditangguhkan oleh saya secara sengaja :D :P Hehe..

Ok, saya nyer anak buah (anak tunggal kakak saya) celebrate birthday semalam kat Mc Donald Sri Damansara. Best sangat plus memang grand jek rasa birthday party Sarah nih. Kakak + Adik eksited terlebey nak ke party kakak Sarah. Tema untuk party nih ialah 'Animals in the jungle'. So entry nih memang panjang berleja skit sebab banyak sangat gambar2 nak dimuatkan untuk tatapan abang saya yang tak dapat datang sebab pergi bawa keluarga bercuti di Dubai dan Adik bongsu saya yang tengah bergelut dengan exam. Rugi taw korang tak pi :P Very the vogue lah kek Sarah! Selebihnya ada gak dalam facebook Chik...laju jek Chik upload gambar2 nih..... :D
Ok, saya picture tale je lah..sebab banyak sangat gambar2. Nih gambar Adik+Kakak yang eksited nak pegi...

Nih pulak gambar2 sebelum majlis bermula...banyak betul hadiah Sarah dapat. Penuh bonet keta lah sebab ramai jemputan. Door gift pun sangat unik+kiut :)

The food...yummylicious!
Ok, nih pulak gambar2 sekitar majlis berlangsung.....Ada permainan yang diatur oleh pihak Mc D sendiri. Tugas saya cuma kena tangkap gambar + monitor skit2. :P Ramai sangat budak2 kecik. Tak reti dok diam lak tuh memasing. Payah saya nak snap gambar...haih! :P

While enjoying the games....

Ini cake besday Sarah. Cantik sangat + sedap....Mujur kakak tak buat macam kek diam pulak :P


The birthday girl :) Sarah is already big 9 now....Tak boleh rengek2 dah la pas nih ye sebab dah anak gadis :D Berkilat skit nampak Sarah nih sebab suka sangat tunggang kuda. Tahun depan mintak hadiah seekor kuda lak dari Mummy k :D

Cake cutting...
Nih gambar Kakak + Adik yang ke hulu ke hilir memeriahkan majlis. Walhal masing2 mengantuk tuh. Mujur lah tak merengek sangat ;)

Antara yang hadir....


Overall, memang sangat best. :)

To Sarah....

Happy Birthday Dear! Semoga jadi anak yang solehah dan taat pada Ayah+Mummy k. Harap2 Kakak Sarah suka dengan hadiah dari Teh sekeluarga ye :)

p/s : TQ ye Mummy sekeluarga for inviting us to this great birthday party..enjoy sangat! ;)

4 comments:

MUMMY said...

Wow.. great entry.. jet, terima kasih banyak2 for your support during majlis.. Sayang mak.. bapak.. ijan and adik tak dapat join.. everybody had great fun and enjoyed themselves.. Thanks for making my daughter's day a memorable one.. To umaira n hana.. mummy loves u guys so much..

Jan said...

Meriah nampak. Rugi pulak tak dapat pergi. Nanti Pakngah bagi hadiah kat Sarah. Dah 9 tahun dah Sarah this year. Cepat sungguh masa berjalan.

weehuu said...

apsal adik ngan kakak x cam 'Animals in the jungle' pun?? xikut tema la tu... :D

~J.E.T~ said...

ena : welkam :)

ejan : aah best! rugi tak mai :D

erin : hehe..diorang ikut tema sukahati sebab masing2 yang pilih baju skrg nih. Kena ikut je apa baju yang diorang nak pakai. Tu yang jadi tema suka hati :)