Sunday, April 18, 2010

PiCom

Event yang saya tertunggu2 sekian lama....sib baik berkesempatan untuk joined the crowd :D

Awal saya bertolak dari umah..kol 10 pagi dah bertolak. Tu pun parking dah penuh. Jauh giler kitaorg parking sampai rasa berpeluh la bila sampai convention centre. Ramainya umat tak payah nak cakap la. Saya dok takut2 jek runtuh ke apa sebab ramai sangat :P Oh ya, tak puas hati sungguh tengok perempuan2 seksi dok pegang sepanduk company. Nak jual computer pun sampai kena tayang2 badan..haih! Sib baik lah bukan orang Melayu kita...eksploitasi sungguh la! :P


Masuk2 jek terus pikiran dah terbayang apa bende yang nak dicari. Saya dah suh MyPartner saya control2 saya skit sebab takut terlebih beli. Hehe...(sebab dah selalu sangat beli mende yang tak de dalam list :P) Tapi biasa la, mesti ada tercicir :D Tujuan asal nak beli mende nih jek....ok, checked!

Tapi biasa la, mesti 'ter'ambik gak bende2 lain :D Sempat pulak saya terambik skin untuk laptop nih. Heheh..Sebenarnya dah lama nak hantar laptop pasang kat kedai skin nih, tapi dok terdelay + mahal. Last2 jumpa skin yang senang dipasang sendiri di rumah. Apa lagi kan...jimat! :D MyPartner pun ter'ikut' beli untuk dia gak. Macam nak yang Superman jek pasang kat laptop, tapi takkan nak tukar ngan corak bunga2 lak ngan MyPartner kan :D Takpe lah....

Dengan harapan, bila ada skin baru nih, terasa mood baru untuk belajar. Hehe ...(walaupun tak de kena-mengena :D) Tak pe2, saja nak memotivasikan diri dengan rupa yang baru...chewahhhhh :)

p/s : Bajet dah lari lah bulan nih..haihhhhh! :P

No comments: