Tuesday, April 20, 2010

Sepetang @ Setiawangsa

Hujung minggu ari tuh ada sesi gathering di umah Mareena. Umahnya sekangkang kera jek ngan umah saya. Sepelaung je kot saya rasa :D

Tujuannya saja jumpa2 setelah lama tak berjumpa ;) Saya tak tahu pun kata potluck sebab Mareena tak cakap pun. Haih! Maka ari tuh saya datang dengan tangan kosong jek sebab memang kelam kabut habis dengan hujan lebat, terlama lak kat Pc Fair, pastuh antar anak2 pi umah Atuk dulu, then baru gi umah Mareena. Ramai yang datang...ada Nad, As, Zaf, Sunoor, Suzal dan ofkos tuan rumah, Mareenna aka mummy Maaz yang tomei lote! Lama sungguh tak jumpa diorang nih walaupun umah ada yang sekangkang kera jek.. :P Tak pa, lain kali buat kat umah saya lak sebab korag tak penah mai umah kan :)

So nih gambar2 yang saya tangkap. Tak reti betul la saya nak upload gambar kat fb, makanya kat blog je lah saya letak...memasing dengan anak2 melainkan saya yang datang berdua dengan MyPartner..ehem2 :D Terasa bujang lak. Heeeeeee......

Maka sesi bergossip bermula dari ruang tamu sampai terbawa2 ke dapur. Ngeh2! Biasa la kalo jumpa member, nak2 pompuan2 lak tuh, haih...lupa diri jap kata mak orang :D Memasing maintain jek badan okeh melainkan saya :P


Makanan semua sedap2 tapi saya makan skit jek sebab ada ulcer yang banyak lah dalam mulut. Nak senyum pun menyeksakan..haih! Tapi MyPartner, as usual, makan tak ingat dunia :D

Nih gambar kami semua dengan anak2... Nanti bebila leh buat playdate untuk anak2 lak. :) Rasa bersalah lak tak bawak Kakak+Adik sebab memasing sibuk nak gi umah Atuk petang tuh. Tak pelah, kasik can kat mama ngan ayah nak dating jap kan :) Heeee....

p/s : Tahniah kepada Cik Sunoor sebab bakal melangsungkan perkahwinan tak lama lagik ;) I'm happy for u.......

2 comments:

Anonymous said...

nelly..minum jus epal banyak sikt.boleh kurangkan ulcer.

~J.E.T~ said...

oh tak tahu pun ubat dia jus epal... nih dah makin reda..nak makan pun susah.anyway, tq ya anom for your advice ;)