Monday, May 17, 2010

House-warming

Ok, sabtu lepas ada sesi memanaskan rumah tapi bukan umah saya, tapi umah Chik. :P

Cantek bangat interior umah Chik nih...nak masuk pun takut :P Sikit2 je lah saya tangkap gambar sebab takut lak tuan rumah marah :P

Macam biasa, Umaira ngan Hanna main tak ingat dunia. Sakit jantung saya tengok dia lompat2 sofa, main2+kotorkan cermin :P Sori lah Chik sebab memang tak leh nak control dua sekenit nih..

Rumah macam hotel la bagi saya :P Tu yang budak2 nih tak nak balik. Nak main lagik..pening pala saya lama2 kat situ. Habis bersepah umah orang :P

Makanan pun banyak. MyPartner makan kambing bertambah2. Bau dia pun cam dah macam kambing je pas tuh :D

Banyak sangat cermin umah Chik nih...budak2+bibik asyik nak suluh muka jek. Hehehe.... Baru perasan tak de muka tuan rumah. Hehe...sorry la Chik sebab korang sibuk layan tetamu kan...So tetamu2 yang ada nih je lah yang sibuk berposing :P

Kami berempat....tu yang last tuh gambar adik tido kepenatan dalam kereta setelah penat memunggah umah Chik. Kakak pun sama jek terlentok kepenatan.

Masa dalam kereta nak balik kampung, tetiba bibik cakap...

Bibik : Buk, saya tak nak lah keje ngan Chik.

Saya : Aik, ari tuh kata nak keje ngan Chik sebab Chik anak sorang :P

Bibik : Tak nak lah, kang saya penat cuci umah.

Saya : Hahah (Gelak dalam hati :P)

Dulu bibik nih kata dia penat jaga anak2 saya, kalo keje umah Chik best sebab anak 1. :P Skrg dia lak takut kalo keje situ sebab letih nak kemas umah :P

p/s : Lepas nih kalo boring2, nak pos Kakak + Adik main umah Chik bole? Heee...:D

3 comments:

Ijan said...

Cantik betul rumah Hafiz & Cha. Memang creative siapa yang come out with that ID idea. Masa balik tuh, Ijan pun terpikir juga dgn kad bad, jenuh jugak nak maintain tu. Harap2 dapat maid yang rajin. Kalau tak, boleh slim chik jadinya.

azura said...

mmg cantik umah ni :). kat area mana nelly? mesti mencecah setengah juta kan?

~J.E.T~ said...

Ijan : Memang cantik umah dia. Kitaorg dok terbayang bila la kitaorg leh beli umah sebesar tuh :P Memang tak de nyerrr laaa :D

Nasz : Umah dia area Ukay Perdana :) Harga lebih kurang la tekaan nasz ;) *tak boleh nak reveal sangat sebab bukan umah neli ;)*