Friday, May 7, 2010

Selamat Hari Ibu (Part 1)

Hari2 adalah hari ibu sebenarnya bagi saya :P

Syukur alhamdulillah sebab mak saya masih sihat dan mampu memberi kasih sayang pada kami semua...anak2,menantu2 dan cucu2. How we feel so grateful to have a good momma like u, Mak...

Sayangnya kami pada Mak tak pernah berbelah bagi samalah seperti mana Mak sayangkan kami semua....

Segala masalah sentiasa dirujuk pada Mak baik masalah remeh-temeh sehinggalah masalah besar...Kadang2 terasa nyusahkan Mak tapi saya tak rasa Mak saya rasa mende tuh menyusahkan dia. Dulu masa kami kecik2, semua masalah kami adalah masalah dia. Sekarang nih pening mikirkan masalah2 cucu lak. Heheh....

Saya harap sangat saya boleh jadi seperti Mak saya. Orangnya penyabar sangat. Saya tak penah dengar dia tinggikan suara pada anak2...Malah semua anak dilayan sama rata. Saya tak penah dengar dia menceritakan keburukan/keaiban orang lain, semuanya bagi dia baik2 belaka....Saya suka melihat Mak luangkan masa dengan aktiviti2 keagamaan dan segala doa2 Mak selama ini terhadap kami sentiasa kami hargai. Kejayaan kami adik-beradik adalah berkat doa Mak selama ini yang mana kami rasa tak terbalas sampai la bila2....

Terima kasih atas kurniaan Allah kepada kami. Seorang ibu yang dianggap permata yang menyinar dulu, kini dan selamanya.

Terima kasih, Mak.....

Kami semua sayangkan Mak.....

Ena, Ejan, Jet, Cha, Adik....

5 comments:

Cha said...

wahhh...bila pulak mak dok berposing nih!haha..mmg kami sayangkan mak!

chue said...

Adik sayang mak jugak.. :)) waaaa..sume org da jd ibu ni,tggal i je la y muda remaja..hehehe.. :DD

~J.E.T~ said...

cha : nih gambar candid nih ;) mak mana mau posing2 depan kamera!hehehe...

chue : chue jadi ibu serentak ngan sarah la :) jimat buat kenduri :D

Ijan said...

Sayu pulak rasanya bila tgk muka mak kat blog ni. and memang cepat masa berjalan. Moga Allah panjangkan usia mak. Amin

Anonymous said...

ini makcik sangat cantik...kalah anak2 dia. hehehe.sorry eh anak2 makcik.... selamat hari ibu makcik..