Friday, May 7, 2010

Selamat Hari Ibu (Part 2)

Dan di kesempatan ini jugak saya nak ucapkan 'Selamat Hari Ibu' untuk semua kawan2 saya yang telah bergelar ibu...Penatkan jadi ibu? Tak pe, semua tuh pahala free yang Allah bagi pada kita sebenarnya ;)

Ucapan Selamat Hari Ibu ini jugak saya tuju untuk ibu mertua saya yang mana jasanya terhadap kami sekeluarga tak penah kami lupakan...Terima kasih, Mama.

Untuk adik-beradik saya, Kak Ina, Kak Bad, Cha....selamat hari ibu gak. Kena contohi Mak la pas nih. Semoga menjadi ibu yang baik dan penyayang ;) Jom celebrate ramai2 jom!
Untuk kawan2....ramai sangat nak senarai tapi tak pe, saya nak jugak wish! Selamat Hari Ibu semua :)
- Nana, Lizah, Sabrina, Nasz, Kak liza, Kak Husna, Kak Suriani, Kak linda, Kas As, Mala, Fatin, Shikin Yang Yang, Kak Long Mai, Apis Jai, Wahizatul, Nadiatulhuda, Hedzuani, Asmawati, Mareena, Nadiah Hanim, Suzalwani, Sapura, Zubaidah, Ija, Ramziah, Kak Zaida, Kak Mar, Kak Zafira, Zatul, Ida, IT PNB : Farah, Linda, Sue, Kak Yan, etc, PWC : Erin, Sha, Isya, Aiza, ex-students saya yang sudah bergelar ibu dan ramai lagi yang saya tak dapat senaraikan di sini.
Banyak mende yang saya pelajari bila ramai kalangan kawan2 sudah pun bergelar ibu. Terima kasih atas kata2 semangat, dorongan, nasihat2 yang terhingga sepanjang saya bergelar ibu. Love u all! Mmmuaaahh!

Selamat Hari Ibu ya...enjoy setiap saat kita bergelar ibu. Pahala yang tak terhingga jika amanah yang diberi dilakukan dengan ikhlas ;)

Antara wajah2 ibu yang ada dalam simpanan saya ;) Ada lagi gambar lain, tapi takut berjela lak entry ni nanti. Heheh..... :P




Bersinar kan muka2 ibu muda nih? ;) Heeee.....
Hargailah saat2 kita bergelar ibu walaupun ianya memerlukan pengorbanan yang besar ;)

Love u all so much,

9 comments:

mikin_cute said...

selamat hari ibu kak..
suke2 ade gambaq cek kt c2..
bakal ibu mude suatu hr nnt..
amin2...

~J.E.T~ said...

TQ mikin...:)
same goes to u too..tak lama dah tuh, pas nih leh panggil mama mikin :D aminnnn gak! ;)

ibu arissa said...

thanks kak neli.. terasa gemuk sangat pulak tgk gambar ija dlm tu...huhu... Selamat Hari Ibu ye kak..

azura said...

thanks nelly dearie! selamat hari ibu gak to you ^^

fiza_baik said...

uhuhuhu...slamat ari ibu kak nelly!!!sy sbg seorang anak,pon sangat cukup bangge dapat membesar depan seorg ibu...huhu tetibe teringat perangai nakal mase kecik dulu...sangat jenuh mak nak bg nasihat...huhu klu tak buat mak marah,tak sah...huhu cukup tabah hati seorang ibu :)

mikin: hari ibu...best2...dapat makan kek 2 bijik skali...hoho

~J.E.T~ said...

tq semua :)

p/s:
memang setiap anak kena bangga masih punya Mak yang boleh memberi kasih sayang sampai skrg. Biar seburuk mana Mak tuh, itulah hadiah yang tak ternilai untuk kita daripada Allah.Tanpa ibu, sapalah kita kan ;)

linda abu bakar said...

thx nelly... selamat hari ibu gak... ;-)

Sue said...

Thanks nelly... selamat hari ibu dan semoga mendapat anak2 yang soleh & solehah.

che zaid said...

Jet, Happy mother's day to u too...dah lama tak baca blog Jet, blog kak Zaida pun dah lama tak update..tunggu la hilang dia punya pening dulu baru keluar semangat baru kot...hehehe..anyway juz to let u know that u're such a wonderful mom..keep it up k...bye....