Friday, May 21, 2010

TGIF!

This is the best quotation for the day...

"Life is too short to wake up with regrets. ♥ So love the people who treat you right. ♥ Forget about the one's who don't. Believe everything happens for a reason. If you get a second chance, grab it with both hands. If it changes your life, let it. Nobody said life would be easy, they just promised it would be worth it"


i ♥ my life, i ♥ my Love, i ♥ mohdheemifazeree, i ♥ lyaumaira, i ♥ lyarihanna, i ♥ my families to the most, i ♥ my dear friends!
cheers~

6 comments:

Anonymous said...

Paling xboleh lupa adalah Allah, rasulNya dan agama Islam.
Allah bagi kita rezeki dapat - suami/isteri,ibu bapa, anak-anak, adik beradik kesihatan...yang sangat2 baik. semua ni yang bantu kita dimasa susah dan senang.

Makin dewasa makin kita kenal dunia..

Anyway Neli, I like those pictures in black & white.

Thanks.

~J.E.T~ said...

anom...insyaAllah, saya takkan lupa Allah. Semua rezki yang saya dapat adalah datangnya daripadaNya. Malah sangat bersyukur kerana dikurniakan kehidupan yang sangat wasatiah dengan orang2 tersayang...

Terima kasih sebab ingatkan saya sekali lagi :)

Anonymous said...

Sharing:

Takda apa yang istimewa bagi seseorang melainkan dia sentiasa diberi pertolongan oleh Tuhan.

Saya & mungkin anda selalu hadapi segala macam masalah untuk diselesaikan. Takda org boleh bantu anda. Diorang mungkin taktau atau tak mau ambik kisah atau sgt memilih utk membantu. Ada puak/geng nih...

Saya selalu ingat yang Tuhan akan bantu saya.. eventually memang that things happened. Kalo nak cerita memang panjang:)

Antara Petuanya, jaga solat, jaga keperluan ibu bapa dan bagi sedekah seikhlas mungkin..sebagai meminta jalan kluar dari masalah.

InsyaAllah saya pasti Tuhan tolong.. banyak perkara menarik /magic yang berlaku.. toing!!:)

~J.E.T~ said...

:) every single word u wrote here is true.Allah je yang mampu bantu kita selesaikan masalah. sebab tuh petua saya memintalah selagi termampu. Hanya dia je yang mampu tolong kita ;) terima kasih sebab ingatkan saya lagik...

Anonymous said...

sorry tuan rumah... buat macam blog sendiri... mintak maaf tuan rumah:)

janji xmau kacau blog2 org lain lagi...

~J.E.T~ said...

:) no big deal la..jangan risau ;)