Tuesday, June 8, 2010

Busy

Ke'busy'an melanda diri..banyak mende nak kena setel dalam masa terdekat nih...

Dengan TMP conference yang akan bermula Isnin nih, saya dah pening mengira duit keluar masuk untuk conference nih. Harap2 duit masuk dan keluar seimbang lah :P

Hal2 menambah hutang di bank pun baru je selesai :P Pas nih tinggal nak touch up apa yang patut la kot..... :) Dah pokai rasanya bulan nih :P

I have so many things to tell, yet so little time.... dengan malasnya lagik :P

Saya tak update pun gambar2 bbq sebab saya lupa bawak kamera lah malam tuh. Perkara yang paling rugi tertinggal kamera :P Ada la sikit2 dari kamera hp. Tu pun tak tangkap banyak pun sebab busy di dapaur lah :D Gambar2 nih pun tak best pun kualiti dia :P



Kakak + Adik pun hepi je join BBQ nih. Pendek kata semua happy lah termasuklah saya sebab berjaya masak bihun Singapore dalam portion yang banyak untuk semua orang makanan :)

Tapi puashati sebab makanan banyak giler, meriah lak tuh. Macam pasar jadi umah Apis. Semuanya semata2 untuk meraikan kawan semakmal saya, Ajiya, yang telah berjaya dalam viva PhD dia. Sorang demi seorang dah mula menunggu giliran untuk viva...bila la saya nyer turn eh? Uh!

K lah, ada masa nanti saya update lagi k...Take care!

p/s : To my sister, have a nice time performing umrah with your love ones k... and to Kakak Sarah, jangan lupa bawak balik unta untuk Kakak + Adik ya :D

No comments: