Friday, June 18, 2010

Jumaat sudaa...

Wah, kejap je dah jumaat..pejam celik pejam celik dah nak abis Jun dah. Huhu....

Skrg nih tengah dok belek balik apa azam tahun nih yang saya dah set masa awal tahun ari tuh. Alhamdullilah, suku dah berjaya laksanakan. Baru SUKU! Hahah... 2 jek azam yang dah 2 tahun saya tulis tapi tak sempat nak buat sampai la skrg. Tak pe, tahun depan saya tulis lagik. Heheh....biar tulis dari terlupa terus kan ;)

Berdebar saya nak tunggu minggu depan...Bukan ada apa pun cumanya Kakak akan masuk sekolah Isnin depan :) Chik pun akan mula bekerja lepas 60 cuti bersalin dan Mummy pun akan mula bekerja selepas cuti menunaikan umrah. Wah, semuanya Isnin depan :)

Tapi yang pasti, saya akan ambik cuti untuk pegi hantar dan ambik kakak balik dari sekolah. Tapi mulai ari Selasa, kakak akan naik van balik dari sekolah. Pagi je saya hantar. Dari semalam dok cakap kat MyPartner yang saya risau dia nak naik van. Macam2 plak saya pikir :P Tapi saya tak de pilihan sebab setiap hari saya ke UPM :(. Jauh saya nak berulang ambik dia bila dia balik sekolah. InsyaAllah, harap2 semuanya ok.....

Harap2 bila saya dah habis belajar nanti, saya boleh manage keluarga saya sepenuhnya. MyPartner saya nak biarkan dengan career dia tapi saya akan handle anak2. Saya tak kisah pun penat sebab anak2, janji hati senang bila tengok semua terurus :) Kalo boleh, saya nak sediakan bekal makanan anak2 ke sekolah, pagi2 hantar anak2 ke sekolah, tengahari jemput anak2 balik sekolah dan sebelah malam saya nak bagi home tuition untuk anak2 saya. InsyaAllah... suka nya bila tiba masanya nanti :)

So hujung minggu nih nak setelkan hal2 barang2 sekolah Kakak. Oh lupa, esok nak pegi konvo adik bongsu saya kat KYUEM. Yippie! Saya tak taw la naper saya suka tengok orang konvo :D Mungkin antara penaik semangat saya untuk cepat habis belajar kot ... ;) Saya seboleh2 tak nak mengalah dengan apa yang telah saya mulakan...tu yang saya terpaksa kumpul kekuatan untuk kuatkan semangat belajar saya..InsyaAllah.

K lah, nak sambung balik keje. Selamat berhujung minggu semua....

3 comments:

MUMMY said...

Kakak dah nak sekolah??!! mak aiii terujanya dengar dia dah nak sekolah.. semoga kakak berjaya dlm pelajaran dia.. dunia dan akhirat.. kakak nanti make sure no. 1 all the way sampai form 5 ok!!

~J.E.T~ said...

aah, Isnin depan...dia sendiri yang beria nak sekolah. Tu yang hantar...Kejap je pun sesi sekolah dia :P

cha said...

malasnya nk masuk ofis......