Wednesday, June 30, 2010

Sup ikan

Kakak + Adik masing2 tengah tak sihat. Dua2 batuk+selsema+demam. Tak lena tido dibuatnya saya ngan MyPartner. Bila siang hari, mula la saya rasa ngantuk giler. Nak buat keje pun malas :P Mata tak yah nak cakap lah. Dah sama cam mata panda pun ye :P

Since dua2 tak sihat, selera makan pun hilang lah. Since dua2 suka makan ikan, saya pun buatkan sup ikan jenahak. Sempoi jek sup ikan nih. Anak2 saya suka makan ikan jenahak, kebetulan lak ada ikan jenahak kat Jusco, so senang la skit nak mencari. Kot2 ada yang anak dia hilang selera makan, try la buat sup ikan. Tak semestinya ikan jenahak, ikan merah pun sedap buat sup. Saya pun suka makan sup ikan sebab manis ikan tu terasa la :)

Ok dah, dah merengnya rasa kepala nih. Mau kejap lagi ada yang tertido :P Nak buat keje pun sah2 dah malas bila badan rasa letih kan. Mood2 macam nih hanya sesuai gi tenung2 barang kat kedai2, ambik mana2 yang patut............. a.k.a shopping :D Hahaha...Malasnya :P :D

Daa~

Happy working everyone!

No comments: