Sunday, July 25, 2010

Party Adik

Baru hari nih saya sempat buat party untuk adik hanna...Kebetulan memang nak tunggu adik bongsu saya balik dari OBS setelah sebulan kat sana. Baru meriah skit boleh kumpul ramai2...

Hujan pulak petang nih...Habis semua jadi delay..Sate yang dipesan pun lambat je gara2 hujan. Hehe...
Makanan memang banyak. Kenyang perut sampai ke malam....Kek pun sedap. :)
K lah, malas nak cakap panjang...Picture tale jek.

Haa nih lah yang diraikan..Adik Hanna bersama kek dia.

Nih menu untuk makan2...Nyum2! Mummy terlebih rajin buat kan party pack untuk budak2. Tq Mummy! :)

Nih semua adik-beradik saya... Chue memang terbakar muka dia gara2 OBS. Takpe2, pas nih sental jek Fair&Lovely :D

Tak ketinggalan kanak2 ribena yang sentiasa buatkan umah mak ayah saya bagai nak pecah :D Sarah, Kakak, Sofiah, Adik dan Hariz... dah besar semua anak buah saya nih :) Tak de pulak muka Sofiah sebab member dok ngamuk baru bangun tido :D

Last sekali adalah sesi buka2 hadiah yang diketuai oleh kakak :P Mengalahkan besday dia plak..semua hadiah dia claim dia punye :P

Cantik2 hadiah Adik dapat...terima kasih2 banyak pada bapak dan mak saya, mummy sekeluarga, Abang Ijan +family, Chik + keluarga dan Chue sebab bagi hadiah pada Adik dan sama2 memeriahkan majlis :)

Kenyangnya malam nih...alhamdulillah ;)

p/s : Alamak, esok dah keje :( Bermula la sesi memeningkan kepala membuat eksperimen...Adeh!

2 comments:

azura said...

hepi best-day hanna! belated kan? how's she nelly? masih fobia lagik ke? harapnya she gradually ok.

hehehe selamat ber'lab' lak ye! sama la kita.... start isnin jek mula la balik masuk makmal..ujung minggu jek ada time ngan anak2 :)

~J.E.T~ said...

Hi nasz :) rihanna dah ok..alhamdulillah. tq for the wish ;)

hehe..aah skrg memang musim ber'lab'..ala2 musim durian gitu :D pening pala mikirkan eksperimen...