Friday, July 2, 2010

Suka

Bahagianya rasa bila Kakak dah seronok nak ke sekolah... Dah tak de aksi nangis2 malah dia lak suh saya cepat2 siapkan dia sebab takut tertinggal van...:)

Dulu memang saya plan nak hantar dia ke sekolah, tapi bila saya hantar dia, dia menangis giler2 tak nak kasik saya balik. Bila ditanya dia suka tak naik van, dia kata dia suka. So hari2 dia akan naik van pergi dan balik sekolah. Tak pe lah kalo itu yang buatkan dia gembira ke sekolah.

Lagi 1 alasan dia nak naik van sebab :

"Mama, abang aiman yang bawak van kakak tuh hensem la. Dia pakai spek mata itam, nampak hensem.." Huhuhu..berangin saya dengar! Tapi dia nih jenis senang sangat puji orang hensem. Mushkil pun ada...Tapi risau nya lah yang lebih :P
*Aiman tuh supir van dia ke sekolah. Hehehe*

K lah, kalo itu yang menggembirakan dia, saya ikut jek. So Isnin nih kalo tak de aral melintang, insyaAllah saya akan bayar nazar saya sebab Kakak dah seronok ke sekolah. InsyaAllah...

Happy weekend everyone!

No comments: