Monday, July 6, 2009

Kawen

Ok,nih cerita hujung minggu semalam. Jadual packed dengan segala aktiviti kemasyarakatan. Sabtu lepas pegi kenduri kawan. Abang kepada Shaz kawin. Shaz nih pengetua taska Umaira dulu. Baik orangnya. Lembut jek :) Rasanya korang penah dengar kot nama abang Shaz nih sebab dia cam orang berpengaruh di Astro. Nama isterinya Catriona Ross. Aah, yang pelakon cantik tuh. Tapinya kitaorg tak sempat pun nak jumpa pengantin sebab rushing nak ke BBQ lak petang tuh. Tapi semua serba sempurna la majlis kenduri tuh. Khemah cantik, makanan sedap (*please ignore my very-the-large-portion of food sebab lapar*) :P , sedara-mara ceria2 belaka, hiasan lawa :) Pictures tell u everything :)



Temanya adalah ungu. Suka la warna nih. Cantik! Tetiba teringat lak masa zaman dulu kala. Kitaorang pakai warna ungu gak. Teehee :D Tapi tak de la secun Cat kan :P



Seronok plak gi kenduri macam nih. Jumpa ramai kawan2 yang dah lama tak jumpa :) Sayangnya rasa tak tunggu pengantin datang. Kalo tak, leh letak gambar sekali ngan artis. Teehee :D

Oh lupa, Umaira dgn Rihanna tak ikut masa kenduri nih sebab dipaksa tido untuk simpan tenaga masa BBQ parti petang itu :). Next entry will be the BBQ party lak ya... Stay tuned ya!

7 comments:

JustinBebel said...

Tulah...tunggu gak kot kot Pasha Sandha lalu :)

~J.E.T~ said...

Haha...tak de maknanya ler :P Tapi cam tak jumpa artis lak ari tuh. Kite datang awal sangat la rasanya :D

mrs rux said...

anak dara aku sorang tu pon la nih,punya la susah nk soh tido..asek nk main jer.wonder where does she got all the energy,aku yg restless jadik nyer:P

~J.E.T~ said...

hehe wanie,bibik aku jenis main paksa suh tido sebab dia kesian tgk anak2 aku kalo berjaga, sure lasak giler. tapi hanna banana ko tu memang aku nampak ala2 hanna montana aku gak. jenis tak reti dok diam kot kalo berjaga. tapi aku puashati jek sebab nampak la diorang sihat kan :)

suka plak aku dengan pangilan "hanna banana".comey je bunyi..:)

Fasha Sandha said...

Nelly..I rasa U paling glamer time kawen nih..dengan pakai baju ada lambang hati...siap lip-lap lip-lap hati tuh...I ingat U nak nyanyi "Selamat Jalan Romeo"

~J.E.T~ said...

fasha : bengong la! Sejak bila lak saya ada simpan koleksi baju Ramlah Ram? Setahu saya, Heemi yang minat Ramlah Ram :P Suka la tuh Ramlah Ram pakai Vitamin C kat muka :P

Ramlah Ram said...

lah...I bukan vitamin C jek I cucuk..Vitamin Lam Alip,Vitamin Kap,Vitamin Ghen, Vitamin Jim pun I cucuk..I cucuk tang sini..I cucuk Tang sini...tang sini