Wednesday, July 8, 2009

My Lil' Rihanna is 1 Today!

Few pictures just to refresh all the sweet memories of having adik in my life....

Yup! I gave birth to my tiny baby last year and look at her now!


Having Adik, I learned how to slow down and enjoy motherhood with more ease. I learned to worry less about "should do's" and live more in the moment :).


I have watched you grow from a colicky baby to a fun loving toddler :). The gift that you are to this entire family. With you, I realized I want to be the person you see when you look into my eyes :) .




I love you more than you know.

And remember our promise: Best friends >> even when you are a teenager. (I am holding you to that! Same goes to kakak :))

Happy Birthday, my sweet, sweet girl.

Love,

Mama

11 comments:

anie said...

hi kak nelly...

I have been your silent reader before this. I really love your blog...

Nak wish Rihanna juga Selamat Hari Jadi. Comel la dia..Suka tengok!

Jadi anak solehah tau....

JustinBebel said...

Adik Hanna hepi besday..mmmmmmmuuuaghhhhh..

ANAKIRANA said...

happy besday rihanna!!!

sgt comel

izziara said...

eppy 1st bday!!
hmmm,syg adik hanna.... :)

mrs rux said...

hepi 1st birthday Hanna Montana!!stay cute as you are;)
hugs and kisses from Hanna Banana and mommy Hanna...muahhhssssss!!

weehuu said...

hepi besday hanna!!!

mesti akak teringat time2 camni last year...tgh meneran ke apa..huhuhuhu

~J.E.T~ said...

anie : TQ! sekarang no more silent reader la kan? sebab dah berkata2. hehe. TQ sebab wish hanna :)

laling : abang, that's y adik being so cranky for the past few days. nak membesar agaknya. Teehee :D

Kirana : Toche2 :)

~J.E.T~ said...

adik : Toche2 :)

wanie : toche :) hugs and kisses too to hanna banana k! hanna montana sangat cranky la lately. Teehee :D

erin : Toche2 :) akak bangun awal pagi tadi taip entry nih sebab dia bersalin tahun lepas around 5.25 pagi. sedih+hepi pun ye bila teringat balik.

weehuu said...

awalnya die lahir...memang x sabar tgk dunia tuh...memang hepi..xsabar nak tunggu turn erin lak...hari2 tgk isyraf tido mesti cakap "dah big boy dah baby ma ni" :D

Anonymous said...

hepy birthday dik hanna..semoga panjang umur, murah rezeki and jadi anak yg solehah..

p/s:umaira bg apa kat adik dia?

-cha n apis-

~J.E.T~ said...

erin...bukan dia yang sabar nak kuar tgk dunia, mama dia yang seboleh2nya nak kluarkan cepat2 sebab sakit gile kan. Teehee :D

Cha : toche2 :) sila sediakan hadiah ye untuk family party ahad nih :D Umaira so far tak nampak lagik dia kluarkan apa untuk adik dia. dia hari2 bagi mende2 pelik kat adik dia :P