Monday, July 13, 2009

Lambat

Saya lambat sampai UPM ari nih sebab 2 sekenit meragam masing2 tak nak kasik mama dia pegi keje. Adik tahan lagi la nangis2 gitew jek tapi kakak, alahai, menjerit seluas2 mulut buaya plak :P

Itu adalah masalah biasa bila tiba ari Isnin. Memang cranky abis bila mama dia nak ke keje sebab dah dimanjakan sepanjang hujung minggu. Lagipun baru nak baik demam kan, so nya saya pun layan je lah. Tapi manjanya...alahai :-/

K lah, nak pegi kelas. Harap2 tak tertido la dalam kelas sebab baru pas makan nasik lemak tadi :P. Dah la kelas 2 jam...takut bermata garfield lak nanti. Teehee :D

Daa....

p/s : kelas yang saya nak pegi nih cikgunya adalah kawan saya masa belajar dulu. Kira sebaya la ngan saya. In fact, dia adalah kawan MyPartner. Segan pun ye sebab orang lain semua dah habis belajar, saya je baru nak mula belajar :P Takpe lah, tebalkan muka je :)

2 comments:

fit said...

Neli, kat UPM memang ada kelas ke untuk student PhD? Leceh pulak ada kelas kan? Tiap hari ke kelas dia?
banyak pulak soalan aku ....:D

~J.E.T~ said...

Fit, kelas bukan ari2. neli nyer kelas ari isnin dgn rabu jek. tak leceh la kelas2 dia sebab kebanyakannya berkaitan dgn research kite jugak. so far nampak ok la. banyak membantu jugak la :)